Halaman

Isnin, 9 Mei 2011

Tahniah!


Bukak tb then laptop. Duduk depan tb sambil online. Jam menunjukkan pukol 8. Masih awal lagi disitu. Agak-nya malam ni bolehKAH aku bertahan hingga lewat pagi. Dengan berbekalkan bekalan tido yang hanya 2jam dipagi hari, tanpa tido ditengahari, letih menolong bapakKu disawah padi. Pasepa suma ni tamat dengan huruf 'i'. 

Adakah bencana bagiku? Leka menonton Lee Chong Wei lawan kat Stadium Sultan Abdul Halim dalam terbuka Malaysia. Tapi tengok kat tb ja la. keh3x. Abih games Chong Wei, diteroskan game Koo Kien Keat/Tan Boon Heon beregu yang aku TABIK dari dulu. cepat, style, dan berkeyakinan. Okey! senang ceta, Tahniah kat kedua-dua player tuh. Eh! tiga. haha! sebab menang. Tapi game Koo-Tan aku tak sempat tengok bagi abih.

Masa yang ditunggu dah sampai. Tengok list player yang akan berentap sangat-sangat aku hormat kedua-dua pasukan tapi aku lebih respect pasukan feveret. Maap! maap! maap! Aku tak hipokrit. Bukan lalang yang mudah terpengaruh dan menukar team pada last minute. Ceyh! tadak kejantanan langsung kalau macam tuh.

Okey, game dah abih, Menang KALAH adalah ADAT. Takpa Goodbye to Carlo Ancelotti. Good Luck untuk Chelsea season depan. Belanja lagi bagi banyak. Beli player yang dah lapuk. Teroskan usaha mu. Tahniah MUNyit. 

Luahan hati seorang penyokong yang tidak goyang dan tiada tandingnya.

p/s: aku jujor, ikhlas dan SEJATI!

Sekian.

4 ulasan:

::Mastura Zakaria:: berkata...

follow gam uhu kat sini..err...sama ka dgn gam gajah..hihi?

GamUHU berkata...

Mastura Zakaria: tak tak!. tak sama. :P thanks follow.

anumuchan berkata...

aa tak tengok game tu..huhu

GamUHU berkata...

アヌム ちゃん: delay ada. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...