Halaman

Sabtu, 7 Mei 2011

Dara: Percuma atau Berbayar?

AMSTERDAM, Belanda - Seorang pelajar berusia 21 tahun dari Belgium yang hanya mahu dikenali sebagai Noelle menjual daranya pada harga 50,000 euro (RM218,062) dalam satu lelongan di laman gadis teman sosial, Yantra. 

Pembeli itu akan membawa dia membeli-belah dan makan malam di sebuah restoran yang menjadi pilihan gadis tersebut selain diberikan dokumen pengesahan dara daripada doktor. Namun, syarat melakukan hubungan seks yang perlu dipatuhi ialah lelaki tersebut perlu memakai kondom. Pembeli itu juga dibenarkan memiliki laman gadis teman sosial tersebut hanya bagi tempoh 24 jam. Harga permulaan lelongan itu ialah 5,000 euro (RM21,806).

Kalau budak-budak melayu sekarang macam mana? Berbayar? Aku asa tak! Takpun tak semahal itu. So, sapa dari pandangan kasar, sapa lagi bermaruah? Mahal atau Murah atau Percuma?. 

Sapadia cerdik dan pandai lagi? Omputih or budak-budak melayu sekarang? Tak semua tapi SESETENGAH. Ampa jawab la sendiri! TAPI kedua-dua-nya tanggung sendiri DOSA nanti.

p/s: Pengasas lama sosial Facebook beli rumah PERTAMA-nya


Sekian.

7 ulasan:

adib syazwan berkata...

ish3...omputeh memang lagi cerdik dari kita...

meh view ni

http://adibsyazwan.blogspot.com/2011/05/masyaallah-kenapa-ramai-yang-xtahu.html

GamUHU berkata...

adib syazwan: Dunia akhir zaman. Yang HARAM di'HALAL'kan.

storyfromme berkata...

sape la yang sanggup beli eh.

Ct Aja berkata...

wah wah, mudah nye diorang cari duit...

GamUHU berkata...

storyfromme: Ntahla. tak dinyatakan

Ct Aja: duet dengan PAHALA memang senang dicari. Tapi PAHALA untuk dapatkannya.

ABU berkata...

ah macam2..
ada yng jual murah, ada yg mahal..
tp ada yg bgi free jak..huhu

GamUHU berkata...

ABU: Bagi FREE tu la. Omputih tu nak BAYAR. keh3x. Dimana NILAI melayu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...