Halaman

Sabtu, 14 Mei 2011

Hai Cik Lintah

Petang tadi macam biasa rutin harian aku sekarang ni. Bila petang pi bendang tolong tuan rumah. Takpa time cuti-cuti nih baik jugak untuk kesihatan. Tak gadoh pi senaman dah dah keluaq peluh. *macam la sebelom ni pi senaman*. Elok la dari duduk terperap kat umah depan laptop tuh.


Aku pi search kat pakcik Google. Ni dia yang pakcik tu bagi. Chingg!! ni yang aku dapat.

Lintah ialah haiwan anelid yang merangkumi subkelas Hirudinea. Terdapat pelbagai jenis lintah air tawar, air laut dan daratan. Seperti golongan Oligochaeta, lintah menampakkan anggota klitelum (bahagian kelenjar yang membengkak pada kulit anelid, misalnya cacing tanah, yang merembes kokun dan bahan nutrien untuk embrio.). Lintah merupakan haiwan hermafrodit (mempunyai kedua-dua organ jantan dan betina) seperti cacing.

Ada kebaikan-nya kalau menatang ni isap darah tuh. Bukan main isap ja cheq!. Darah kotoq ja tuh dia isap. Ampa penah kena? Rugi kalau tak penah. Baik pi cari mana-mana sawah ataupun bahasa saintifik bendang yang ada lintah pastu terjon. Ampa geli dak dengan menatang ni? Sumpah aku tak geli.

p/s: Rasa sejuk masa lintah lekat kat kaki tadi. DUA ekoq ouh!.

Sekian.

24 ulasan:

lemongrassbeam berkata...

euwwww. geli.
huk². ta penah kene gigit lintah. pacat penah lerr. hehe

miSs bLueBerry berkata...

aaa tidakkk...gelix100000...
fobia dgn menatang ni...
dah pernah kena...gmok gla ah lintah ni...eeeeeeeeee....

Sca Ndx berkata...

aku dulu jungle trecking byk kali kena. siap masuk dalam seluar, heheh.

GamUHU berkata...

LemongrassBeam: tak geli pon.

miSs bLueBerry: gemok itu menawan. :p

Sca: HAHA! best kan? :D

Siti Mashitah Saidin berkata...

pernah rasa lintah kerbau? besh ooo!

GamUHU berkata...

Siti Mashitah Saidin: tak larat kena. keh3x.

fadhdeela berkata...

alamakk geli geleman lak tgkk lintah tu huhuhu :P

meh sini: Salih Yaakob nak Kawen 4??

sini jugak: Saida (akak ct nurhaliza) ada BF???!!

GamUHU berkata...

fadhdeela: tak geli pon.

Siti Mashitah Saidin berkata...

lintak kebau banyak kat swah... lupa..

GamUHU berkata...

Siti Mashitah Saidin: HAHA! best! jom esok ikot. :D

senyumSOYA berkata...

pacat pernah
lintah blom n x mahu kuna..
adei..
ngeri ngn makhluk x bermata tu..hihihi

GamUHU berkata...

senyumSOYA: try bagi kena. best!. :D

amiraliyana berkata...

agak geli yang di dalam gambar tuu.. huu

penah kena pacat.. jerit2 suruh org buang padahal xkenal pn orang tu.haha

GamUHU berkata...

MissNaL: best pegang pacat or lintah. lembut. :D

Wan Sandx berkata...

haha hang biasak, x pa la kan..haha

GamUHU berkata...

Wan: HAHA! tak larat kena dah.

I'm not a girl , not yet a women berkata...

geli wei .

GamUHU berkata...

eyka: HAHA! mau? aku bawak pi thestore sabtu ni. keh3x.

E's berkata...

oloh,2ekoq jah.ingt 2jta.hahah

GamUHU berkata...

E's: HAHA! DUA taon tak kena. mau? nak bagi.

HEROICzero berkata...

sekarang dekat uptown, downtown pun dah ada servis lintah neh.

keh3x

*anggap macam blowjob jek.

hue hue hue~

GamUHU berkata...

HEROICzero: HAHA! blowjob? ngek!

HonEyBuNNy berkata...

adehhhh...

xmau la..geli geliman lintah...haha...

GamUHU berkata...

HonEyBuNNy: geli erk? best ja pegang. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...