Halaman

Ahad, 1 Mei 2011

Patung Mikroskopik


Pernah tengok mami jarum? Mesti pernah tengok kan? Mohong kot kalo tak tau. mesti ada lubang jarum tu kan? Kecik dak? tersangat-sangat kecik. Haa! kali nih aku buat entry pasai sorang mamat ni Willard Wigan telah mencipta patung yang sangat-sangat kecik pastu letak kat lubang jarum tu. Bukan takat jarum jerk. Besaq kepala mancis pon ada, besaq mata kail pon ada. Korang bley bayangkn tak, camna patung itu kecik? Memang stylo! lah. Gila kot? Kalau korang nak tengok patung tu kena guna kanta pembesar ataupun mikroskop. Baru nampak patung tu. Ok jom kite tengok besaq mana kehalusan patung tersebut. 



























Sekian.

7 ulasan:

Syed Hilmi Syed Yahya berkata...

mata orang yg buat patung ni memang betul2 hebat lar....

SyaNa_SaN berkata...

dia buat patung nie utk jual ke sekadar hobi?? kalau tuk jual, ada ke yg nk beli erk?

HonEyBuNNy berkata...

unik la....;-)

salam ziarah...

wan_cikgumuzik berkata...

mak aihhh.. mcm mana depa bubuh dalam tuu laa... hahaahah

mabk.abubakar berkata...

giler ah..

zacky ~786~ berkata...

keick giler..~ p tulah.. unik sgt2

GamUHU berkata...

Syed Hilmi Syed Yahya: seni dia halus.

SyaNa_SaN: tak sure la syana.

HonEyBuNNy: Yeup. memang unik dan halus seni dia. thanks ziarah.

wan_cikgumuzik: Yang tu aku pon taktau. memang stylo la seni dia.

mabk.abubakar: keh3x. aku surrender awal lagi kalo buat nih.

zacky ~786~: memang unik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...