Halaman

Jumaat, 14 Januari 2011

Merapu!

Huh! hari nie last day untuk minggu nie. Klas start balik ari senin plak sebab cuti kat kedah. Besday sultan kedah kot kalo tak silap aku. aku tak ambik tau pon sebab aku juz menumpang study ja kat kedah nih. ekeke! =p. Kira nya minggu nie cuti 3 hari dan stay ja kat umah sewa. Sebenaqnya aku pon taktau nak wat entry pasal apa kali nih. Biasa la otak kering troih lepas perah nak idea untuk buat final projek. Maklumlah, arinie date due untuk first proposal, semalam baru nak buat dengan membe² aku. Perangai dari sem satu tak ubah². Last minute memanjang. keh3x.


Aku dah blur tatau nak taip entry pasal apa. nanti kalo ada part or story best² aku sambung kat sini jerk. Ok chiow!.


Sekian.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...