Halaman

Sabtu, 23 April 2011

Bintang Youtube


Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan. Huhh! nampaknya, aku tak boleh berengang lagi dari belog nih. Ada ja yang aku nak taip buat entry baru. Ermm! entry apa tah aku nak tulih arini. 

Haa! pasal Najwa Latif. 

Ampa kenai sapadia? Yang pasti, gadis yang baru berusia 16 tahun ini sudah mempunyai ramai peminat di laman youtube peribadi beliau. Aku mula tengok video-video kat Youtube lepaih HEROICzero paste link lagu kot kat wall fesbuk aku. Aku try search tengok lagu-lagu lain yang dia record kat youtube tuh. 

Banyak jugak la lagu-lagu dia -  Carta hati (original song), She was mine(cover)ost lagenda budak setan (cover) dan macam-macma lagi. Kalo nak listkan suma memang banyak. Pastu ada satu nih dia siap buat video clip. Nak tengok klik sini


Aku tengok banyak pic-pic dia yang snap buat "love" guna tangan tuh. Maybe tu trade mark dia kot.*pic sebelah* Baru-baru ini, Najwa telah di lamar syarikat rakaman NAR Records Sdn Bhd untuk menjadi artis di bawah naungan syarikat itu. Najwa bertuah mendapat khidmat produser berpengalaman Edddie Marzuki selaku penerbit untuk single pertamanya berjudul “Cinta Muka Buku”.

Kalo ampa nak tau, "Cinta Muka Buku" ni karya Najwa sendiri yang mendapat sambutan yang baik di kalangan peminat-peminatnya. Baru tiga hari lagu tersebut di muat naik untuk di pra-dengar di laman YouTube, ia sudah mencecah angka 9,000 penonton, satu petanda positif bagi Najwa dan lagu ini sendiri. Nih dia Teaser "Cinta Muka Buku" bagi sapa-sapa yang belum dengaq tuh. Sila-sila..



biodata ringkas Najwa Latif: 
Nama Penuh: Imratul Najwa Binti Abdul Latif
Nama Pentas: Najwa Latif
Tarikh Lahir: 23rd May 1995
Tempat Lahir: Batu Pahat, Johor
Tinggi: 155cm
Berat: 47kg
Umur: 16
Status: Pelajar Sekolah SMK(P) Temenggong Ibrahim Batu Pahat Johor.
Laman Sosial: Blog: www.najwalatifs.blogspot.com
Facebook Fanpages: najwalatif
Twitter : @njwalatif
youtube : 
www.youtube.com/najwa59


Sekian.

5 ulasan:

HEROICzero berkata...

comel la sial. =S

aNiss :):) berkata...

best je suara dia =)

GamUHU berkata...

HEROICzero: tu la pasal. suara pon mantop!

aNiss:):): tawu takpe.

Fatin Athirah berkata...

best ka?x tgk lg vid dia.bru ja kenai beberapa hari lalu

GamUHU berkata...

@Fatin Athirah, boleh tahan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...