Halaman

Khamis, 24 Februari 2011

Kebizian Bermula

Huhh! pejam celik pejam celik dah hari khamis. Cepat betoi masa berlalu pergi. Tengok! dah dekat seminggu lebih dah tak update blog. Hadoi! labah-labah pon dah buat sarang dah tu + anak bini. keh3x*tengok atas entry nih*. Naseb la tadak doraemon. Kalo tak aku nak suroh ja dia undoKAN masa. kan best!! Buleh update blog nih tetiap hari. TAPI kalau ada doraemon pon, macam la buleh tolong. Bukannya takmau update blog nih. Tapi masa tak mencukupi.

Cewahh! macam gampang ja ang nih. Macam la busy sangat sampai tak bleh update. Sumpah!! aku busy jugak la dengan midsem, kuiz, assignment + tadak WIFI haram. Ada tu memang ada. tapi tak kena dengan masa. Masa aku free, dia tadak. Masa aku busy dia plak ada. Ishh! memang tadak rezeki la nak update. Nak buat macam mana lagi. REDHA ja la.

++++++++++++++++++++

Petang tadi aku berambos la dari umah kedua(sewa). Mula-mula aku takmau gak balik tapi bila pikirkan family, aku balik gak la. Yela dah dekat 3 minggu aku tak duduk umah lebih dari 3 ari. Minggu lepas pon balik nak renew lesen. Patu belah camtuh ja. Hadoi! adakah aku kejam? Ermm tak kot noh. Aku bukan apa, takmau la lepaih nih parent aku kata "Ang masa ada duet*ptptn* ang tak balik noh. Ang joli bagi abih. Masa tadak duet baru ang nak tunjuk muka ang". Nanti mesti ampa kata aku anak manja takleh berenggang seket. Bukan camtu sebenaqnya. Tapi dah sini asal aku, tak kan nak jadi "kacang lupakan kulit" ya dak?keh3x.
Sejak-sejak masok sem5 nih aku dah makin busy la jugak dengan paper yang agak-agak berat. Kalo nak timbang tuh, lebih berat dari Bigshow*ahli gusti*. Mana taknya, dengan research la, final project kena start dah. Kalo tak start dari lani, nunti sem6(akhir) tobat kelam kabut. 

Sampai sorang nih pon aku jarang da mesej and call. Tapi aku arap dia paham la. Bukan takmau contact macam 3 4 minggu lepaih. Ermm! yaka 3 4 minggu lepaih? HAHA! Lantak la. Kalo orang tu ada baca entry nih. saya mintak maap kalo-kalo macam nak jaohkan diri. Kalau "kamu" nak tau. Aku still macam apa yang bagitau sebelom nih. 

Aihhh! apa nih. Entry dah lari dari apa yang aku nak isi dalam entry kali nih. Sudah-sudah la cintan-cintun GamUHU oih!. 

Tapi apa aku kata tu betoi! 

Sudah-sudah! study dulu. dapat keja. baru pikiaq nak jaga anak dara orang! Haihh!!

Sekian.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...