Halaman

Selasa, 30 November 2010

Hidop Baru!

Ok! arini aku nak chiow dari umah yang aku stay nih and lepak plak kat umah baru. mean umah sewa baru aku. ekekeke! xsama mcm dulu bai. dulu laen, skrang laen. dulu ada cik awek, skrang tadak. So, kena la idop baru. tak bmaksud aku xtunggu "dia". ok! stop bout awek. Sempena nak dok umah baru and masok semester baru nih aku arap ada gak azam dari diri aku untuk berubah. study betol², jangan lepak and merapu² dah. kurang keluaq lepak malam². and aku ingt pesan "org" tu, jangan nakal² yea?. okey, saya tak nakal² k? awak pon sama jugak. ;)

-pintu untuk berubah-

Ermm! aku sebenaqnya tatau nak buat entry bout apa ni. Aku taip yang mana terlintas kat otak aku yea? hukhuk~. report report report. Akhirnya SIAP jugak report aku yang tak seberapa nih. nih pon atas berkat 'cik awek' yang slalu sangat beleter before nih suroh siapkan cepat². jangan tangguh. thanx 'cik awek'. Jasa mu dihargai. ok? tak lupa jugak kat membe² yang dalam diam² tu dok bagi jugak semangat kat aku suroh siapkan dengan elok. thanx u all. ;D nunt aku kawen aku belanja ampa makan nasik kandaq noh. InsyAllah~. sama² la kita aminkn.

Ok! nanti aku update lagi noh blog ni dgn entry² yang baru. tu pon kalo ampa nak baca. kalo tamau, lantak la. aku xsuroh pon. HAHA! jgn marah yea wahai sahabat². Membe aku dah tunggu. So, aku nak berangkat dah nih. Doakan aku dengan perjuangan aku sebagai student. Doa ampa suma aku arap dapat balasan dariNya dengan berlipat kali ganda.(kalo tak doa tu jangan arap la nak dapat berkali-kali ganda ok? juz yang doa ja.) :p HAKHAK! chiow~


-budak "weng"-

Sekian.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...