Halaman

Sabtu, 20 November 2010

Berani kerana BENAR

Ok! arini bangon awal lg. Shitt!! ngantokk wey~

8:00:27am

Pukoi 8++ aku mangkit dah. menci(gedik) bangon awal. tp dah tpksa nak buat camna kn?, tpaksa la bangon dah byk lak jadah² keja nak wat pepagi buta nie. naseb la. dah abih tugas student praktikal nak jd pulak student yang masok klas ttiap ari pasni. dua minggu ja lagi. wtf!!. Bukak ja mata td.  aram tak basoh muka lagi aku terpikir, Apa aku buat smlm? 

aku buat apa?apa?!! 
ermm..lantak la aku buat apa pon. janji aku jadi diri aku. bkn aku HIPOKRIT. aku tak suka orang² yang hipokrit ni tp dalam tak suka tak suka tuh. ada gak yang aku "sayang". Pedulik apa orang nak kata apa pon. APA AKU KISAH?. bak kata celaka seko nih "like i care". Bagi aku, kita jadi diri sendiri daripada tiru diri orang laen. Laen orang laen perangai, cam tu gak kalo kat padang " laen padang laen belalang". Jadah apa aku merepek nih. direct nak post entry yang merapu².
Then, BERANI kerana BENAR sebab?? Apa aku buat aku yakin! aku yakin aku betoi! YAKIN adalah KEIMANAN

 Ertinya, yakin itu adalah iman keseluruhannya.

Moral of the story jadilah diri ampa! jangan HIPOKRIT!. It ok GamUHU ang jadi diri ang noh. abaikan apa orang laen nak kata apa pon k?


Ok! aku nak mandi. satni aku post lagi entry! sambil² tu layan lagu ni.


Sekian.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...